nafas

nafas

10 تا از بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی عمرانی در سال 2023| بهترین های دنیا

 

 

نرم افزار حسابداری تخصصی برای کمک به پیمانکاران عمرانی در مدیریت امور مالی کسب و کار خود و پروژه های مختلفی که ممکن است در آن شرکت داشته باشند در دسترس است. اکثر این راه حل ها شامل ویژگی های حسابداری برای پشتیبانی از کسب و کار شما از فرآیند مناقصه تا صدور صورتحساب می باشد. ما امروز بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی موجود در بازار را بررسی کردیم تا به شما در یافتن راه حل مناسب برای کسب و کارتان کمک کنیم.

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی در سال 2023

پلتفرم Jonas Premier : بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی در کل

پلتفرم  CoConstruct : بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی بعد از Jonas Premier (نائب قهرمان)

پلتفرم Foundation : بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای استفاده از موبایل

پلتفرم BuilderTREND : بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای پورتال مشتری

پلتفرم CMiC : بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای یکپارچه سازی طراحی پروژه

پلتفرم Procore :  بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای سفارشی سازی

پلتفرم RedTeam :  بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای مدیریت مناقصه

پلتفرم  QuickBooks: بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی از لحاظ ارزشی

پلتفرم  Sage 300:  بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای مدیریت املاک و مستغلات

پلتفرم Computer Ease: بهترین گزینه نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی برای مدیریت چندین شغل

 

 

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  Jonas Premier

چرا ما   Jonas Premier را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم Jonas Premier جامع ترین نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی در لیست ما است. این یک راه حل مبتنی بر ابر است که می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را با داشتن داده های مناسب در نوک انگشتان خود افزایش دهید. پلتفرم غنی از ویژگی های آن با این امکان شروع می شود که به شما امکان می دهد چندین شرکت را مدیریت کنید که در آن پروژه ها را متمایز می کنید. شما می توانید فورا گزارش ایجاد کنید و به شما در برنامه ریزی و پیش بینی کمک کند. کل سیستم دارای یکپارچگی بانکی است تا مجبور نباشید زمان خود را با تطبیق‌های وقت‌گیر تلف کنید.

یکی از جنبه های ضروری هر پروژه هزینه کاری است. Jonas Premier با تخمین‌ها و پیش‌بینی‌های بی‌درنگ این کار را آسان می‌کند. می‌توانید با ابزارهای مدیریت بودجه که به شما امکان می‌دهد فوراً درخواست‌های سفارش را تغییر دهید، وارد علف‌های هرز شوید.

مدیریت پروژه برای تامین بودجه در سایت های عمرانی شما بسیار مهم است. Jonas Premier یک داشبورد قابل تنظیم را در اختیار شما قرار می دهد که بینش هایی را که برای مدیریت هر جنبه از کار نیاز دارید به شما ارائه می دهد. اعلان های مربوط به رعایت و موارد عقب افتاده را دریافت کنید. امضاهای الکترونیکی را برای تأیید ثبت کنید و از ابزار ذخیره‌سازی اسناد مبتنی بر ابر استفاده کنید تا هر چیزی را که نیاز دارید با یک کلیک دور نگه دارید.

دو ردیف قیمت گذاری وجود دارد. اولی 199 دلار در ماه برای تعهد سالانه است. اگر نمی خواهید تعهد سالانه را انجام دهید، هزینه آن 249 دلار در ماه است.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این بهترین کار برای هر پیمانکاری است که به دنبال راه حلی جامع و آماده برای حسابداری و مدیریت پروژه است.

نرم افزار Jonas Premier دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • پشتیبانی خوب از مشتری
  • گردش کار ساده
  • پس انداز

نرم افزار Jonas Premier فاقد ویژگی های زیر است:

  • تنظیم موجودی
  • واحدهای اندازه گیری مختلف

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  CoConstruct

چرا ما   CoConstruct را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم CoConstruct  شریک شما در مدیریت پروژه های عمرانی نامحدود با پلتفرم نرم افزاری چهار بخشی خود است. این پلت فرم با جزئیات پیش ساخت شروع می شود که شامل کاتالوگ هزینه، مدیریت سرنخ و بخشی برای پیشنهادات و قراردادها می شود. ابزارهای برآورد استانداردی را برای کمک به شما در کاریابی ارائه می دهد. وقتی مرحله پیش ساخت را تمام کردید، به بخش های مدیریت پروژه، عملیات و مالی نرم افزار که همزمان کار می کنند، می روید.

در بخش مدیریت پروژه، می‌توانید از مدیر وظیفه و گزارش کار برای پیگیری فعالیت‌های کلیدی استفاده کنید. برنامه ریزی آسان شده است و می توانید ساعت زمان را برای کارمندان و پیمانکاران فرعی مدیریت کنید. جزء عملیات به شما امکان می دهد ایمیل ها را مستقیماً از پلتفرم با راه حل های مارک سفارشی مدیریت کنید. از این کامپوننت برای مدیریت فایل و عکس استفاده کنید.

وقتی صحبت از امور مالی می شود، نرم افزار مدیریت پیشنهاد، تغییر سفارشات و سفارشات خرید (PO) را ارائه می دهد. می‌توانید برای مشتریان صورت‌حساب کنید و مستقیماً از برنامه پرداخت‌ها را انجام دهید و بر بودجه نظارت داشته باشید تا مطمئن شوید که در مسیر خود باقی می‌مانید. برای کسانی که آن را می خواهند، یکپارچه سازی QuickBooks وجود دارد.

قیمت از 99 دلار در ماه شروع می شود، اما این قیمت اولیه پس از دو ماه به 349 دلار در ماه می رسد. اگر می‌خواهید قفل برآورد پیشرفته و مدیریت صورت‌حساب را باز کنید، برنامه Plus را با قیمت 399 دلار در ماه می‌خواهید.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این بهترین کار برای پیمانکارانی است که تقاضای برنامه ریزی بالایی دارند و به یک مکان مرکزی برای سازماندهی آن با هزینه های مربوط به کارگران نیاز دارند.

نرم افزار CoConstruct دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • ابزار تخمینی مفید
  • قابلیت ردیابی کار متمرکز
  • پشتیبانی خوب از مشتری

نرم افزار CoConstruct دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • کارهای ساده مانند صورتحساب را بیش از حد پیچیده می کند
  • داشبورد متمرکز ندارد

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  Foundation

چرا ما   Foundation را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم Foundation  نرم افزار خود را به ماژول هایی تقسیم می کند که می توانید آنها را در یک راه حل سفارشی قرار دهید. با استفاده از ماژول هزینه یابی کار، پروژه ها را با بودجه مناسب تنظیم کنید. PO و هزینه های پیمانکاران فرعی را برای استفاده در پروژه ها توسعه دهید تا هزینه های غیرمنتظره ای وجود نداشته باشد. هنگامی که یک پروژه را برنامه ریزی کردید، آن را با دفتر کل (GL) و ویژگی های حقوق و دستمزد مدیریت کنید. ماژول حقوق و دستمزد از نرخ های دستمزد دیویس بیکن استفاده می کند و شامل نرخ های مالیاتی حاشیه اتحادیه و ایالتی است.

ببینید آیا با طراح گزارشی که به شما امکان می‌دهد گزارش‌های ساخت‌وساز و صورت‌های مالی را سفارشی کنید، در مسیر درستی قرار دارید. ممیزی پروژه ای را انجام دهید که گزارشی را برای حسابدار رسمی رسمی (CPA) شما ایجاد کند تا بتوان آن را هضم و کار کرد.

از برنامه تلفن همراه برای گرفتن داده‌ها هنگام بیرون از زمین استفاده کنید. ویژگی‌هایی مانند کارت‌های زمانی را می‌توان در حین کار از راه دور به‌طور خودکار همگام‌سازی کرد تا چیزی از بین نرود.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این بهترین کار برای پیمانکارانی است که دائماً در سایت‌های کار هستند و می‌خواهند از یک برنامه تلفن همراه ساده برای مدیریت و ضبط داده‌هایی استفاده کنند که بلافاصله با پلتفرم ادغام می‌شود.

نرم افزار Foundation دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • پشتیبانی آموزشی خوب
  • تجربه پشتیبانی مثبت از مشتری
  • هزینه یابی شغل با GL ادغام می شود

نرم افزار Foundation دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • گزارش های موجود محدود است
  • لایه های پلت فرم می توانند دست و پا گیر باشند

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  BuilderTREND

چرا ما   BuilderTREND را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم BuilderTREND  دو طرح اشتراک دارد که از بین آنها می‌توانید انتخاب کنید. اولین مورد Core Plan است که از 99 دلار در ماه برای دو ماه اول شروع می شود و سپس به 349 دلار در ماه می رسد. Pro Plan از 399 دلار در ماه برای دو ماه اول شروع می شود و سپس به 599 دلار در ماه می رسد.

هر دو طرح اصول اولیه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار عمرانی شما را ارائه می دهند، از جمله برنامه ریزی، گزارش روزانه و فهرست کارها. BuilderTREND ارتباط با مشتریان را با پیام رسانی در برنامه و پورتال مشتری آسان می کند که به مشتریان امکان می دهد ببینند در این فرآیند در کجا هستند و بتوانند قرارداد و تغییرات دامنه را امضا کنند.

مدیریت کارمندان با ساعت داخلی داخلی و ذخیره عکس ها، فیلم ها و اسناد در سیستم برای دسترسی آسان.

برنامه Pro Pos و صورتحساب را به لیست ویژگی ها اضافه می کند. شما می توانید بودجه بندی کنید و گزارش های پیشرفته ای را از Pro Plan انجام دهید. برنامه Pro حتی امکان ادغام سبد خرید Home Depot و مدیریت رسیدهای Home Depot را فراهم می کند.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این برای پیمانکارانی که می خواهند مشتریان به داده های هزینه و نظارت بر مدیریت پروژه دسترسی داشته باشند، بهترین است.

نرم افزار BuilderTREND  دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • نرم افزار مدیریت پروژه مبتنی بر ابر
  • ابزار خوب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).
  • ردیابی کارمندان مفید است

نرم افزار BuilderTREND  دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • ساخت پروپوزال ضد شهودی است
  • می تواند پرگل باشد و پایین بیاید

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  CMiC

چرا ما   CMiC را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم CMiC باعث می‌شود هزینه‌های شغلی به طور یکپارچه در GL جریان یابد، به طوری که داده‌ها همیشه در جایی که باید باشند و دسترسی به آن برای شما آسان باشد. این نرم افزار حسابداری پروژه را به چهار بخش تقسیم می کند: مدیریت درآمد، مدیریت هزینه، گزارش مالی و مدیریت مالی.

جزء مدیریت درآمد، قراردادهای مالک، صورتحساب، دریافت‌های نقدی و پیش‌بینی‌ها را مدیریت می‌کند. عوامل مؤلفه مدیریت هزینه در هزینه های نیروی کار و تجهیزات به همراه مواد مورد نیاز و پیشنهادات پیمانکاران فرعی.

بخش گزارشگری مالی همان داده‌ها را از مدیریت درآمد می‌گیرد و گزارش‌ها را فوراً برای بررسی سریع جمع‌آوری می‌کند. در بخش مدیریت مالی، می توانید ورودی های بین شرکتی ایجاد کنید و گردش کار و مدیریت محتوا را مدیریت کنید. این اجازه می دهد تا تنظیمات را به راحتی انجام دهید و می تواند گزارش پایان ماه و پایان سال را به سرعت ارائه دهد.

5 تا از بهترین روش های ایجاد امنیت ابری برای تیم حسابداری دورکار شما

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این برای پیمانکارانی که می خواهند یک پلت فرم حسابداری و مدیریت پروژه را با نقشه و خروجی عمرانی یکپارچه کنند، بهترین است.

نرم افزار CMiC دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی قوی (ERP)

  • راه اندازی آسان
  • صادرات سریع داده

نرم افزار CMiC دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • اسناد آموزشی مفید نبودند
  • هزینه های پشتیبانی سالانه سالانه افزایش می یابد

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  Procore

چرا ما   Procore را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم Procore  یک محصول یک اندازه نیست. همانطور که در وب سایت خود می گوید، "شما بدون درک کامل دامنه کار، پیشنهادی ارائه نمی دهید." این همان رویکردی است که Procore برای ساختن نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی که نیازهای شما را برآورده می کند، اتخاذ می کند.

این راه حل مبتنی بر ابر دارای پایه ای از سفارشی سازی های رابط کاربری (UI)، گردش کار سفارشی، ابزارهای جستجو و ویژگی های همکاری است. لایه تابع بعدی، ویژگی تجزیه و تحلیل Procore است که با بازار برنامه های تخصصی پر از راه حل های شخص ثالث که با Procore ادغام می شوند، کار می کند. این ممکن است شامل استفاده از فناوری پهپاد یا یک راه حل سفارشی CRM باشد.

در حالی که در مرحله پیش ساخت یک پروژه، می توانید پیش صلاحیت مشتریان را انجام دهید، مدیریت مناقصه را انجام دهید و برآورد جامع ایجاد کنید. هنگامی که در بخش مدیریت پروژه هستید، می توانید استانداردهای کیفیت و ایمنی را در نظر بگیرید، هماهنگی طراحی داشته باشید و بر کل پروژه نظارت کنید. راه حل های مدیریت منابع شامل نمودار نیروی کار و داده های بهره وری میدانی است.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این بهترین کار برای پیمانکارانی است که به یک راه حل کاملاً قابل تنظیم نیاز دارند که نیازهای خاص آنها را برآورده کند.

نرم افزار Procore  دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • شرکای تجاری را به هم متصل می کند
  • ویژگی تجزیه و تحلیل پویا
  • پیش صلاحیت مشتریان

نرم افزار Procore  دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • دعوت از اعضای تیم دشوار است
  • پیش‌صلاحیت‌ها همه اطلاعات مورد نیاز را پشتیبانی نمی‌کنند

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی  RedTeam

چرا ما  RedTeam را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم RedTeam  شرکتی است که از یک شرکت عمرانی تجاری ساخته شده است، بنابراین نیازهای یک شرکت عمرانی را از نزدیک درک می کند. این یکی از دلایلی است که چندین جوایز صنعت را دریافت کرده است، از جمله جایزه Front Runner 2021 Software Advice و ساختن فهرست نهایی  Capterra

مناقصه ها را با درخواست قیمت از پایگاه داده فروشندگان خود مدیریت کنید. پارامترها و صلاحیت ها را بر اساس الزامات بیمه، محل و تجربه تنظیم کنید. این پلت فرم درخواست را از طریق اسناد ارائه شده توسط فروشندگان مدیریت می کند. سپس می‌توانید فروشندگان را در کنار یکدیگر مقایسه کنید تا آگاهانه‌ترین تصمیم را بگیرید.

مدیریت پروژه را با RedTeam آسان کنید. درخواست‌های اطلاعات (RFI) را دریافت کنید و آنها را در پلتفرم پیگیری کنید. این کمک می کند مطمئن شوید که اطلاعات به روز هستند و هیچ چیز فراموش نمی شود. سفارش‌های تغییر به راحتی انجام می‌شوند، جایی که می‌توانید تمام قسمت‌های متحرک دستور تغییر را مدیریت کنید تا همه را در مورد درخواست‌های جدید در جریان نگه دارید. حتی به شما این امکان را می‌دهد که مالکان را دعوت کنید تا در سفارش‌های تغییر همکاری کنند تا قبل از اینکه منابع را به کار ببندید، به طور کامل آنچه مورد نیاز آنها است را درک کنید.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این پلت فرم نرم افزاری برای پیمانکارانی است که به دنبال پیشنهادهای دقیق از پیمانکاران فرعی و فروشندگان هستند تا جامع ترین داده های پیش پروژه را داشته باشند.

نرم افزار RedTeam  دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • عالی برای سازماندهی کارهای اداری
  • ابزارهای مالی پیچیده
  • خدمات مشتری خوب

نرم افزار RedTeam  دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • ابزار تخمین و مناقصه آن کیفیت بالایی ندارد .

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی QuickBooks

چرا ما QuickBooks  را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم QuickBooks  با بهترین ارزش از همه گزینه های موجود در لیست ما عرضه می شود. شما می توانید برنامه Plus را با 42.50 دلار در ماه برای سه ماه اول دریافت کنید، زمانی که به 85 دلار در ماه می رسد. طرح پیشرفته با 100 دلار در ماه برای سه ماه اول قبل از افزایش به 200 دلار در ماه در دسترس است.

هر دو طرح به شما امکان می دهد درآمد و هزینه ها را ردیابی کنید، فاکتورها را ارسال کنید و پرداخت ها را بپذیرید و کسر مالیات خود را با ویژگی های برچسب گذاری برای هزینه ها به حداکثر برسانید. این سیستم همچنین به شما امکان می دهد رسیدها را اسکن و سازماندهی کنید تا تمام هزینه های پروژه در یک مکان نگهداری شود. گزارش به شما امکان می دهد سودآوری هر پروژه را دنبال کنید تا بتوانید از اشتباهات پرهزینه جلوتر بمانید.

طرح پیشرفته، تجزیه و تحلیل کسب و کار را با اکسل، توانایی مدیریت هزینه های کارکنان و توانایی دسته بندی فاکتورها و هزینه ها را اضافه می کند. طرح پیشرفته همچنین دارای اتوماسیون وظایف است که زمان صرف شده برای ورود داده ها را کاهش می دهد. یک تیم حساب اختصاصی برای کمک به شما در رفع مشکلات و ارائه آموزش آنلاین درخواستی دریافت کنید.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این نرم افزار برای پیمانکارانی که به دنبال راه حلی قوی با هزینه مقرون به صرفه هستند، بهترین است.

نرم افزار QuickBooks دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • ردیابی جریان نقدی آسان است
  • اجرای سرراست
  • گزارش خوب برای تصمیم گیری

نرم افزار QuickBooks  دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • پشتیبانی محدود
  • رفع اشتباهات پیچیده است

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی Sage 300

چرا ما Sage 300  را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم Sage 300 برای پیمانکاران و مالکان طراحی شده است تا بتوانند املاک و پروژه ها را به طور موثر مدیریت کنند. وقتی صحبت از مدیریت املاک و مستغلات می شود، پلت فرم اطلاعات ثابت مانند قراردادهای اجاره را می گیرد و آنها را به منابع اطلاعاتی پویا تبدیل می کند. این ارتباط را بهبود می بخشد، فرصت های اجاره را باز می کند و می تواند اکثر موقعیت های املاک را در خود جای دهد.

در مورد حسابداری، Safe 300 وظایف را به تکالیف و سفارشات کاری تقسیم می کند. شما می توانید به نقل از پورتال عملیات ارائه کنید. همچنین اطلاعات مربوط به PO ها، زمان کار و استفاده از تجهیزات را برای سایت های خاص حفظ می کند.

پلتفرم Sage 300  به همان اندازه که با گزارش های پیش ساخته می شود جامع است. بیش از 1400 مورد برای انتخاب وجود دارد. این بدان معنی است که شما می توانید هر گزارش دقیقی را که می توانید به آن فکر کنید فقط با چند کلیک دریافت کنید و به شما در مدیریت تمام هزینه های پروژه کمک می کند.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این نرم افزار برای کسانی که پروژه های عمرانی در املاک و مستغلات را مدیریت می کنند بهترین است.

نرم افزار Sage 300 دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • آسان برای استفاده
  • ورود سریع آیتم راحت است
  • نظارت بر پروژه ها در تمام سطوح تکمیل

نرم افزار Sage 300 دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • فاقد گزارش قوی
  • ابزار کافی برای کسب و کار در مقیاس بزرگ وجود ندارد

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی Computer Ease

چرا ما Computer Ease را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی انتخاب کردیم؟؟؟

پلتفرم Computer Ease  یک راه حل نرم افزاری است که به شما می گوید که هر شغل در چه جایگاهی قرار دارد. این می تواند به شما بگوید که هزینه های واقعی در مقابل هزینه های واقعی، درصد هر کار تکمیل شده، جریان نقدی و سودآوری چقدر است.

حسابداری شرکتی عمرانی درک می کند که همه پروژه ها یکسان عمل نمی کنند. به همین دلیل است که میلیاردها گزینه منعطف مانند مؤسسه معماران آمریکایی، زمان و مصالح و صورت‌حساب رایگان دارد. این نرم‌افزار مسیریابی فاکتورها را آسان می‌کند و هنگام پرداخت به راحتی همه چیز را با GL تطبیق می‌دهد.

کاربران به ویژه سفارشی سازی گزارش ها و اینکه GL چقدر قوی است را دوست دارند و جزئیات مربوط به هر جنبه ای از تراکنش را ارائه می دهد. شما می توانید مدیریت حقوق و دستمزد را ساده کنید و مطمئن شوید که همه به موقع و درست پرداخت می شوند.

چه کسی باید از این نرم افزار استفاده کند:

این نرم افزار برای پیمانکارانی که چندین پروژه به طور همزمان دارند بهترین است.

نرم افزار Computer Ease دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • فراوانی گزارش های داخلی
  • حسابداری هزینه خوبی را ارائه می دهد
  • رابط کاربری آسان

نرم افزار Computer Ease دارای ویژگی های منفی زیر است:

  • بدون ادغام ساعت زمان
  • پشتیبانی ضعیف از مشتری

نحوه انتخاب بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی عمرانی

هنگام انتخاب یک پلت فرم نرم افزار حسابداری حسابداری شرکتی عمرانی، سه زمینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید. منطقه اول هزینه است. شما پلتفرمی می‌خواهید که متناسب با بودجه کلی شما باشد و بدون نیاز به ارتقاء با سایر اشتراک‌ها یا راه‌حل‌های سفارشی‌شده، به همان اندازه ارزش ارائه کند.

سهولت استفاده دومین موردی است که باید در نظر گرفت. نه تنها شما و کارمندانتان باید با استفاده از سیستم احساس راحتی کنید، بلکه اگر مشتریان و پیمانکاران فرعی را در فرآیند مناقصه و مدیریت پروژه ادغام کنید، باید احساس راحتی کنید. به دنبال راه حلی باشید که داشبورد ساده ای داشته باشد که به شما امکان می دهد با چند کلیک ماوس به همه چیز از GL گرفته تا گزارش ها دسترسی داشته باشید.

در نهایت، می‌خواهید راه‌حلی بیابید که در صورت نیاز به گزارش یا پردازش خاص، بتوانید آن را سفارشی کنید. این ممکن است برای شرکت‌های بزرگ‌تری که چندین پروژه دارند که به طور همزمان مدیریت می‌کنند و نیاز به ایجاد گزارش‌های جامع و داده‌های جریان نقدی برای سهامداران دارند، مرتبط باشد.

مزایای نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی

نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند و به سازماندهی شما در مدیریت پروژه های عمرانی کمک کند. با ادغام پارامترهای پیش از ساخت، مانند مناقصه و هزینه ساخت، پیمانکاران می توانند به سرعت یک پروژه را از مرحله پیش کار به فاز مدیریت پروژه/ساخت انتقال دهند. نرم افزار عمرانی به یک پلت فرم یک مرحله ای برای همه چیز از قیمت ها گرفته تا قراردادها و انطباق تبدیل می شود. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز از طریق شکاف در فرآیند عمرانی نمی لغزد.

سوالات متداول مدیران کسب و کار

  • کدام روش حسابداری برای یک شرکت عمرانی بهترین است؟

شرکت‌های عمرانی باید از روش درصد تکمیلی استفاده کنند که هم درآمد و هم هزینه‌ها را در طول زمان انباشته می‌کند. این با نسبت تکمیل پروژه مطابقت دارد و اکثر وام دهندگان یا ضامن ها به این نیاز دارند.

  • حسابداری عمرانی را چگونه انجام می دهید؟

حسابداری شرکتی عمرانی تمرکز زیادی بر برآورد دقیق شغل و هزینه یابی دارد. از حسابداری مبتنی بر پول نقد استفاده می کند و پیمانکاران عمرانی باید با مشاور مالیاتی مشورت کنند تا بهترین استراتژی مالیاتی را برای کسب و کار خود دریافت کنند.

  • هزینه های عمرانی را چگونه ثبت می کنید؟

شما هزینه ها را در GL ثبت می کنید. برای ثبت هزینه ساخت، عمرانی را در ستون فرآیند بدهکار کنید و ستون نقدی را بستانکار کنید.

  • نرم افزار حسابداری چگونه بهره وری را بهبود می بخشد؟

نرم افزار حسابداری می تواند بهره وری را با خودکار کردن کارهای وقت گیر، مانند صورتحساب و پیگیری پرداخت ها، بهبود بخشد. این کار زمان شما را آزاد می کند تا بتوانید روی اداره کسب و کار خود تمرکز کنید. به‌علاوه، نرم‌افزار می‌تواند به رعایت کتاب‌های شما کمک کند، که می‌تواند در درازمدت در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی کند.

  • آیا نرم افزار حسابداری شرکتی عمرانی امن است؟

پلتفرم‌های پیشرو حسابداری حسابداری شرکتی عمرانی امروزی ویژگی‌های امنیتی استاندارد از جمله رمزگذاری داده‌ها، رمزگذاری اعتبارنامه امن و موارد دیگر را ارائه می‌کنند. در حالی که خطای انسانی همیشه نقشی در نقض امنیت ایفا می کند، شما می توانید در زمینه ایمن نگه داشتن اطلاعات خود به پلتفرم حسابداری خود اطمینان داشته باشید.

شاید محتوای زیر برای شما کاربردی باشد

چگونگی اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

nafas
nafas

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋